Föremålet för bolagets verksamhet är programvaruutveckling för stora företag inom film, media, reklam och spelindustrin. Musikproduktion och artistisk stödverksamhet. Marknadsföring via internet och print. Design för internet och print. Spelnätverk för internetbaserade spel och därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 669 | 865 | 401 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -298 | -58 | 159 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -301 | -59 | 159 |
Årets resultat (tkr) | -301 | -59 | 159 |
Summa tillgångar (tkr) | 713 | 437 | 819 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 669 | 865 | 401 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -298 | -58 | 159 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -301 | -59 | 159 |
Årets resultat (tkr) | -301 | -59 | 159 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 239 | 321 | 18 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 474 | 116 | 801 |
Tillgångar (tkr) | 713 | 437 | 819 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 324 | 356 | 415 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 289 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 100 | 81 | 405 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 713 | 437 | 819 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 405 | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 183 | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 669 | 865 | 401 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 588 | ||
Vinstmarginal | -44.5% | -6.7% | 39.6% |
Soliditet | 45.4% | 81.5% | 50.7% |
Kassalikviditet | 474.0% | 143.2% | 197.8% |
Oregon Main Interactive AB ingår i en koncern med 8 bolag. Koncernmoderbolag är Blick Global Group AB (publ). Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Föremålet för bolagets verksamhet är programvaruutveckling för stora företag inom film, media, reklam och spelindustrin. Musikproduktion och artistisk stödverksamhet. Marknadsföring via internet och print. Design för internet och print. Spelnätverk för internetbaserade spel och därmed förenlig verksamhet.